Gla påsk på er alla kycklingar

Wooooow helg igen. Jag älskar helg. Sovmorgon och man behöver inte gå till skolan. På skoldagarna hinner jag aldrig blogga. Skolan slutar 3.30 varje dag och kl 4-6 äre fotbollsträning som gäller. Kommer hem runt 7 sisådär men då är det middag och att sätta sig vid datorn blir liksom aldrig aktuellt.

I måndags höll jag min powerpointpresentation (tal) om Sverige vilket gick mycket bra. I måndags snöade det (?) för övrigt och var askallt. Vi tränade ute i snön. I tisdags hade vi match mot Durango och vi vann med 1-0. Jag assisterade. I tisdags ösregnade det också under matchen och var superkallt igen. Kändes nästan som man var hemma i Sverige en sväng och vände för i onsdags var det fint igen och 15 grader plus. Som vi gillart. I torsdags och fredags har jag minnesluckor från allt som hände... minnet mitt är inte bra, fyller ju 19 snart är väl därför. Börjar bli gammal. Dags att checka in på hemmet snart och ha rullstolsrace. Dags att bli pensionär, spela boule och börja med golf. Yell 4 (fore), get 6, but write down 5. Inte för att golf e något dåligt men när jag blir pensio då blir golfkurs och Ralph Lauren pikeér. Vet inte so jag ser fram emot det eller inte.

Idag hade vi internmatch med fotbollslaget. Jag höll på att börja grina för alla sög. Det var inte kul. När A-laget och B-laget tränar tillsammans mixat då är det tragiskt. Imorn är det påskdagen här och då får man påskägg!! Jag har jättemycket läxor denna helgen dock vilket suger. Imorrn ska vi också städa huset hörde jag så jag tror att skypen imorn måste bli extra lång, så alla som vill skypea imorgon skulle vara en perfekt dag. Om någon föresten vet ett bra ämne till ett persuasive tal som jag måste hålla om 1.5 vecka dela med er!! På måndag håller jag förövrigt ett demonstrativt tal när jag ska demonstrera något. Eftersom jag är svensk så utnyttjar jag det, mitt ämne är "How o speak Swedish" så jag ska vara lärare i 15minutetr och demostrera och lära klassen svenska. Vet inte riktigt hur det kommer sluta....

Kommentarer
Postat av: Påskhararna på Blidö

Hej! Härligt att påsken är här! Sommaren närmar sig. Är på Blidö nu och här är kallt. Det snickras, läggs golv och dras el. Snart är lillstugan inflyttningsklar. Alla små påskkycklingar fick påskägg igår. Hoppas att våra påskägg från Sverige kommit fram till dig. Massor med påskpussar från Mamma, Pappa, Morbror, Moster och kusiner

2012-04-08 @ 11:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback