Prom mm

lovade ju en uppdatring om Prom som var förra lördagen. När vi kom hem från fotbollsmatcherna så åkte jag hem först och duschade. Därefter mötte jag upp Jaylie och vi åkte och handlade lite mat, sedan rörde vi oss till Taylor's där vi mötte upp mycket folk och vi fixade oss i timmar...tjejer.. måla naglarna, testa olika skor som passar med allas outfitar och olika klänningar, make up och frisyrer. Taylor's mamma lagade oss lasange och vitlöksbröd och vi tog massa bilder och hade roligt. Vid 8 åkte vi till dansen som var på det 5-stjärniga hotellet i Durango där de hade fixat fint med dansgolv och DJ och bord med tilltugg med mera.

Träffade allt folk där och dansade med massa olika killar. Skrev rubriker i skolan dagen därpå och rykterna gick. HAhah nej men blev uppbjuden av diverse olika killar och en del följde efter mig halva kvällen kändes det som. Vid 11 annonserade de Porm king and queen, precis som i alla filmer. Weird. Vid tolv var vi alldelles slut av allt dansande och hoppandes runtpå dansgolvet så vi åkte tillbaka till Taylor's. Ombyte var det som gällde till badkläder och sportkläder och vi drog till after prom som var mellan 12 och 3 på ett stort sportcenter. Vi badade i poolen, spelade vollyboll. basketboll, klättring mm. Vid 2.30 kom Kirby och hämtade upp mig och då var man ju lagom mosig. KOm hem 3.30 och somnade väl runt 4. Sov till tolv och mis sade skypen förra söndagen, ledsen alla som var inloggade då..


Girls getting ready


Picture time


Jaylie, Jag, Shanon, Kendall, Tia, Taylor & Danielle


Massa folk


Jaylie, Taylor, Jag

Jaylie, Jag, Shanon, Tia, Taylor, Danielle

I torsdags fyllde jag 19 barre. Känner mig som en gamling. Ingen större skillnad från 18 mer än att det låter gammalt. Firade ju förra helgen med brunch och mat som jag fick välja. Blev brunch med fruktsallad, bananabread, bacon, eggcasserole, mashbaked (potatismos och hashbrowns), strawberry pretsel yellow. Till efterätt fick jag strawberry short cake och bananapudding. Så i torsdags fick jag bestämma middag igen och då blev det mac & cheese, cornpudding, chickenwraps. Blev överraskad med en annan strawberry cake efterätt med massa bär i. Haha så himla mycket mat och 3 feta efterätter. Allting här i USA är bigger. GO BIG or GO HOME. Ska ju för överigt go home snart och då blir allt som vanligt förhoppningsvis. Längtar efter lax oxfilé.

I fredags var vi lediga, tjooohoo hade fotbollsträning och sedan teamdinner at Jaylie's & Jaida's. Det var gott och kul, vi spelade xbox och hade dansparty. Idag spelade vi match mot alomosa. Vi vann med 6-1 och som vanligt gjorde jag mål och assist. Men det var ganska svårt, de hade bra koll på mig och jag var markerad större delen av matchen. förövrigt var det typ 25 grader idag och mitt fejs är stekt sedan matchen. Känner mig lite som en kräfta. Igår skulle jag egentligen hängt med taylor och haft dansparty med massa men jag var så trött efter matchen så jag åkte hem och har skrivit ett tal istället. Om varför ninjor är bättre är pirater. Ska ha debatt nästa vecka mot två andra och det vill man ju inte torska. Nu ligger jag i sängen och luktar svett. Funderar på att gå in i duschen men det betyder att jag måste anstränga mig och det känner jag mig inte så intresserad av i nuäget. Men jag måste ta tag i mig själv. Hahah är ju 19 nu..

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Sanna! Blir glad när jag hör att du har så roligt. Förstår att du får dansa så mycket och att killarna hänger efter dig, så söt som du är i din vackra klänning. Låter kul och friskt med bad och div. övningar efter dansen. Blev inte alls ledsen

när du sov över skypen. Det är dig väl unnt.



Massor av kramar mormor!

2012-04-23 @ 14:40:48
Postat av: Pa

Jag tror att Durango Herald måste anställa ytterligare en sportjornalist. Du sysselsätter ju en jornalist själv. Det har stått mycket om dig på sista tiden inte minst idag. Kul att det går så bra för er.

2012-04-25 @ 14:14:26
Postat av: MaJa

Det är fler än Pa som följer Herald... and I like the mercy rule, någat att införa på midsommarfotbollen?



/Kingen

2012-04-26 @ 00:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback