"swedish flair wins friendly  affair"

http://durangoherald.com/apps/pbcs.dll/article?aid=/20120425/SPORTS03/704259925&template=mobileart
Var på förstasidan idag i lokala tidningen, kände bara att jag ville dela med mig om detta.
Skolan går prima och fotbollen rullar på. Hade debatter i speech häromdagen och jag och taylor dominerade och utklassade våra motståndare om att ninjas are better than pirates. På fredag lämnar vi skolan vid 11 och åker till Telluride och ridgeway för att spela mera fotboll. Livet leker!!!

Kommentarer
Postat av: Pa

Det är verkligen kul att lokalblaskan har koll på er. Det har väl aldrig hänt förut att ortens lag gått fram på det här sättet, men häromdagen var det bara oavgjort tror jag. Vad hände? idag är det 9 månaders sedan du reste och vi längtar efter dig. Idag är det också Lollis 19-årsdag. Tänkte gratta henne på hennes blogg men bloggen har försvunnit så det går inte. Ifall du Lolli är inne på Sannas blogg så kommer ett stort grattis till DIG från Tallis här. Pratede just med pappa Janne som ville att jag skulle hälsa speciellt från han. Puss & Kram! Pappa len

2012-04-28 @ 18:11:27
Postat av: Lena

2012-04-28 @ 20:43:38
Postat av: Lena

Vad trött jag blir på min mobil :(. :)

Ser fram emot att du kommer hem och förgyller våra tidningar :)

Såg idag att Hammarby var på besök här för att möta SDFF, tänkte då på dig. Kanske vi får se dig här någon gång, då kommer vi och hejjar på dig eller inte <3

ps såg precis att SDFF vann ds

2012-04-28 @ 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback