Håll i Hatten

Hej hej hallå bloggen! Dålig bloggning igen (surprise) jag vet! Sedan förra veckan har i alla fall livet varit prima. I fredags och lördags var det basketmatcher som hela skolan var och tittade på och nu har tjejlaget gått till state och är i Denver för att spela imorron. Våra päron ska åka dit och kolla och jag och Aubry ska vara ensamma hemma, min fotbollstränare ska komma och bo här med oss hehe.

Fotbollsäsongen har också dragit igång, kul. Synd bara att vissa suger men vi har dock en hyffsad försa uppställning. I lördagsmorgon hade vi också team breakfast på Jordyns hem vilket var kul. Amerikansk frukost med hashbrowns, eggs, bacon and pannkakor yummiie! Fotboll är mycket roligt, extra kul att jag har sträckt en muskel som inte vill läka, min vanliga tur så att säga. Vi har också sprungit varje dag och jg har pressat min tid till 13.40 på 3 km. Det blir bättre och bättre...

Denna vecka har vart bra, inte så mycket i skolan eller jag vet inte känner att läxor och prov är inte så mycket jag spenderar tid på. Igår höll jag tal igen, pratade om relationship vilket på många sätt känns som ett väldigt viktigt och centralt ämne i mitt liv just nu. Talet gick väldigt bra och jag känner mig stolt över mig själv. Idag är det 7 mars, hej vad det går. Snart måste jag åka hem. Jag vill inte åka hem. Hem till jaaa jag vet inte. Skola, familj, släkt gissar jag. Inte för excited över det. Om en vecka fyller världens bästa syster sexton också, önskar jag kunde krama min lilla teddybear men hon får stå ut och vänta två månader till. Hej hopp nu ska jag fundera ut vad jag ska prata om till mitt object speech nästa vecka... funderar på en fotboll kanske...

Kommentarer
Postat av: pa

Du har mycket att komma hem till. Basen för ditt liv ligger i Stockholm. Det är här du är uppvuxen. Det är här du utbildar dig, spelar fotboll, har dina närmsta släktingar och bästa vänner. Förstår om det känns lite avslaget att åka till Stockholm jämfört med hur det var att åka till New York eller Durango. Inte riktigt samma nerv och utmaning! Men det är många här hemma som längtar efter att få träffa dig och det kommer ju att finnas en del för dig att göra när du kommer hem. Kanske är det dags att planera för hemkomsten och vad den innebär. Det blir en annan typ av utmaning att komma hem. Du är välkommen och vi längtar efter dig! Puss Pa

2012-03-09 @ 08:25:36
Postat av: Thilda ,Oscar,Mats,

hej Sanna jag saknar dej.vecka 7 var jag i vemdalen det varkul jag åkte i hildildings.Jag vill trefa dej Sanna.Och nu kome nåra menigarar från Oscar.Hej sanna jag saknar dej sanna.Jag har åkt i röda bakar.Jag vill trääääääääääfa dej.Här komer nåra meningar .Jag vill gärna trefa dej.HEJDÅ SANNA.

2012-03-09 @ 17:52:53
Postat av: Mormor

Hallo! Du ser hur efterlängtad du är, inte bara av mig utan av dina småkusiner som verkar tycka att du varit borta alldeles för länge. Men den som väntar på något gott...... Kul att du och Aubry hade

barnvakt härom kvällen, det var väl länge sen!

Imorgon ska jag träffa din mor och göra Stockholms affärer osäkra. Puss och kram mormor.

2012-03-09 @ 18:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback