heck yeeeah

Tiden flyger förbi. En skolvecka till sen är det springbreak och vi ska till Texas. Efter det är det redan 2:a April och två veckor till min födelsedag. Efter det är det 2 veckor till mamma,pappa,Lina, mormor och morfar kommer. Några dagar efter det är det graduation och sedan är det två veckor tills jag åker hem...ångest.

Denna vecka hade vi våra första fotbollsmatcher. I tisdags var det bortamach i Alamosa så vi fick lämna skolan vid 11 (yes, missa halva dagen) och åkte dit (tre timmar i buss) spelade match, vann med 5-0 och åkte hem. Det är jättekul att vi får res till alla bortamatcher och spela och missa skolan. Jag gillart. VArje dag har vi också fotbollsträning numera och all snö är smällt och det är varmt. T-shirt och shorts och man svettas som en gris. I onsdags höll jag mitt objectsppech om en fotboll. Gick ganska bra, inte ett utav mina bästa tal men ingen fail i alla fall.

I går fredag var det match igen, vann mot Ridgeway hemma med 3-0 och jag gjorde första målet. Och förresten e jag lagkapten btw. Eller det är flera lagkaptener varje match men jag har fått vara varje gång och det har ingen annan=Respekt. Efter matchen var det sen kväll ovh kallt, vi gick på restaurang och jag åt tomater och kräftstjärtsröra mycket gott. I går lördag hade vi match igen och vi vann igen och jag gjorde mål igen, historien upprepar sig. Det var galet varmt igåt också och solen tar så himla mycket. Har världens fotbollsbränna på låren och mitt fejs är kräftrött. Och ssjälvklart har jag en miljard fräknar. IGÅRkväll gick vi på "the play" teatern som skolan hade satt upp för våren. Den var tre timmar lång och helt sjukt bra. "How to succeed in business without really trying?"

För övrigt denna vecka så har jag gjort rainbow-cake i arts som var god, och så har jag målat en tröja, och målat och vaxat en fin tygbit. Jag fick bäst etyg i klassen på det ( är 10 elever men äändå), vem sa att jag inte var kreativ?


Detta var vad vi erbjöd Ridgeway på fredagen, lindsey's, Chanel's and Jordyn's butt


Lindsey, jag, Jaida, Maddie & Jordyn


soccerseason is here, and so is the wolverines as well

Kommentarer
Postat av: pa

Förstår att solen är stark på 2000 meters höjd. Det är något vi måste tänka på när vi kommer så vi inte blir kräfter hela bunten. Solen börjar bli stark här också. Mars har varit har en fin vårmånad i år. All snö har smält bort,det har varit varmt och många soltimmar. (15 grader igår). Motorcyklar och moppar har plockats fram. På söndag går vi över till sommartid så då blir det 8 timmars skillnad igen. Imorron är det pannbiff hos H & E och en massa prat om US-resan. Spänningen börjar stiga! (gammalt elskämt) Pussba-pa

2012-03-23 @ 11:57:12
Postat av: :-)

Forza Wolverines!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-26 @ 07:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback