Pass på

söndg morgon och jag känner mig lurad. Klockan här är 9.22 så jag gick upp för att skypea såsmåningom, men då kommer det fram att vi ställer om klockorna idag så tekniskt sett är klockan 8.22 suck och stön men nu kan jag få lite andra saker gjort medan jag väntar på att skypea.

Som sagt åkte baskettjejlaget till Denver över helgen för att spela om state championship men det gick inge bra, de förorade två matcher i rad och åkte ut. Jag och Aubry vasr ensamma hemma och min fotbollstränare kom och bodde med oss. hehe. I fredags var vi lediga och ja studerade lite (eloge till mig) sen hade jag fotbollsträning och skottning. Vi har våra första matcher denna vecka, tisdag, fredag och lördag och om vi inte får bort all snö från planen måste vi spela på bortaplan och det vill vi inte för dessa tre matcher är tydligen väldigt viktiga. Hur som helst skottade vi, och det var ju inget nytt för mig, jag är ju veteran på det sedan tiden i Hammarby, tror även tt vi hade liknande problem på den gamla god tiden i Enskede.

Igår lördag hade vi träning och skottning igen, kul helg -.- Men nu började vi i alla fall se lite skillnad på planen, som fortfarande är full av snö, dyngsur av vatten, och lerig som kobajs. igår blev jag även väldigt arg och frustrerad. Jag hatar hundar. De är det värsta som finns. De borde avlivas. Hade gjort världens gourmetsallad med fisk, kyckling, ägg, bacon, kalkon, sallad, tomat, hallon, lök, paprika, broccoli, vindruvor, morot, groddar, och massa med godsaker. Vänder ryggen till 3 minuter för attt sprigna på toan och när jag kommer tillbaka är hela alltet uppätet och utspridet över golvet. ´Var bara att sätta sig på knä och skura. MIn sallad som tog 50minuter att göra. Jag e ledsen.

Idag ska vi skotta igen, kul! Jag har typ 7 skavsår på händerna men jag är en man bara att bita ihop och fortsätta skotta... måste skriva ett tal i dag med...ah skjut mig. Adjökens lökens

Kommentarer
Postat av: pa

Du har nog fått en van før livet. Hundar ælskar goda sallader, precis som du. Ta hunden med hem. Lina kommer bli øverlycklig. Pa

2012-03-12 @ 13:13:40
Postat av: Mam

Hej hopp! Kul att skotta fotbollsplaner. Som sagt det har du ju erfarenhet av sedan tidigare. Förstå vilka armmuskler du kommer få.

Jag tycker det verkar som att det är värre när hundarna fiser än när de äter upp din mat.

Lina kanske ändrar sig och inte vill ha en hund.

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS M

2012-03-12 @ 15:05:03
Postat av: Pa Len

Hej San

Jag träffade din gamla tränare Peter idag. Han verkade intresserad av dig, var du var, vad du gjorde och när du kommer hem mm. Han tränar idag resterna av EIK lag 2 som idag kallar sig Sköndal. Han är alltid glad och trevlig. Det är kul att prata med han.

2012-03-14 @ 17:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback