det går bra nu

Imorn är min sista skoldag!!!!!!!!!! FATTA!!!!!! Jag har sommarlov snart!!! SOMMARLOV! Det som man längtar efter så mycket och tanken på det som gör att man överlever augusti och september.

I lördags åkte jag och kirby till durango och shoppade och köpte glass. Blev några lyckade investeringar där, dessuto på rea. Vilken bargainshopper, fyndare jag är. På söndagen skypade jag och sedan åkte jag på träff med alla utbytesstudenter. Det var inte jättekul men det var ändå kul, och 25 000ggr bättre än att storstäda hela huset eftersom vi får gäster till helgen!! mamma, pappa, lilla lina, mormor och morfar kommer ju. Kalas!

I måndags regnade det och var bara 15 grader ute, kallt. Vi tränade dock utomhus. På måndagen gav jag också mitt final speech. Mitt sista tal här i speechklassen i USA. Var lite sorgligt. Höll i alla fall föredrag om Olympiska spelen och det är ju väldigt intressant och roligt jag gillar ju sport. Totalt har jag nu gett 20 speech och är klar. Men inte bara det, jag har också högst average betyg i klassen och lika så i spanska så på torsdag kväll när det är award ceremony så kommer jag få ta emo två awards.

Idag tissdag tog jag min final i spanska och i arts så nu har jag tagit alla finals, alla prov och test och imorn är sisa dagen i skolan. Men eftersom jag redan tagit alla test behöver jag inte gå! mEN jag ska gå ändå pch hänga med alla polare. Idag fick vi också våra yearbooks och jag jobbar på att få alla mina vänner att signera dem. Imorn onsdag har vi första fotbollsmatchen i play-offs och det är hemmamatch. Bayfield har aldrig förut varit host för en play-off match så redan där har vi skrivit historia. Efter matchen blir det BBQ grillning och fest. Vi är rankade #9 i colorado och de vi möter är rankade #26 så förhoppningsvis kommer vi vinna.
Detta var allt för uppdatering jag hade för tillfället. Hare fint va

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va trevligt att ni får gäster till helgen. Ryktet säger att gästerna har resfeber och Lina har 39,0 och hosta dessutom, men det blir bättre. Lycka till på onsdag. Använd hjälm och benskydd och lita inte på rankingen. Den är inget värd under osdagen.

Janne och Eva åker just nu tåg mellan Chicago och Sacramento. Träffade Anita igår som hälsade jättemycket till dig Sanna. Pussba Pa

2012-05-09 @ 07:34:23
Postat av: Ma

Grattis alla awards. Det är ju det jag säger"Du är bäst!". Snart får jag pussa på dig igen. Hurra! Kram Ma

2012-05-09 @ 11:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback